28 listopada w Warszawie zostanie otwarty pierwszy w naszym kraju sklep luksusowego francuskiego domu mody Hermès
Butki mieścić się będzie na parterze hotelu Raffles Europejski zlokalizowanego na warszawskich Krakowskich Przedmieściach. Jak informuje marka jej nowy salon został starannie zaprojektowany przez paryską agencję architektoniczną RDAI. Po wejściu do butiku klientów witać będzie logo marki wykonane ze szczotkowanej stali wkomponowane w szachownicę marmurowej podłogi.
Ponad 200 m.kw. salonu ozdobią dodatki z drewna wiśniowego i eleganckie dywany. W tym luksusowym otoczeniu prezentowane będą kultowe damskie jedwabne szale i modne dodatki oraz kolekcja jeździecka i galanteria skórzana. W butiku nie zabraknie także działu dla mężczyzn, będzie można znaleźć w nim odzież, zegarki i męską biżuterię.
Butik nr 331
Warszawki salon będzie 331 butikiem francuskiej marki, która gości już w 50 krajach. Jak informuje Hermès wraz z otwarciem warszawskiego sklepu, firma nadaje nową energię trwałym relacjom z Polską i wzmacnia swoje przywiązanie do Europy. Otwarcie butiku w naszym kraju ma być ukłonem w kierunku wiernych polskich klientów z całego świata.
Marka z historią
Hermes może pochwali się blisko 200-letnią tradycją. Założona przez Thierry’ego Hermèsa w 1837 roku marka wyrosła z akcesoriów jeździeckich. Pierwszy sklep powstał w Paryżu. Marka od początku odznaczała się wysoką jakością oraz innowacyjnością i szybko zyskała rozgłos i znakomitą klientelę. U Hermèsa kupował nawet sam rosyjski car Aleksander II. Jednak przełom dla marki nastąpił po śmierci jej założyciela. W 1880 roku, na czele francuskiego domu staje syn Hermèsa, Charles-Emile, który decyduje się na sprzedaż detaliczną oraz wprowadzenie do skórzanych ubrań i akcesoriów zamków błyskawicznych.
W latach 20. zostaje wprowadzona zaś pierwsza kolekcja ubrań Hermès’a, a 1935 roku powstaje słynna damska skórzana torebka, którą zakupuje księżna Monako, Grace Kelly. Projekt przechodzi do historii mody i zapisuje się w niej pod nazwą Kelly Bag. Dwa lata później, symbolem marki staje się jedwabny szal, którymi kobiety zachwycają się do dziś. Z czasem Hermès poszerza ofertę o kolejne luksusowe produkty: biżuterię, zegarki i perfumy.