Close Menu
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Facebook X (Twitter) Instagram
  • O nas
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Facebook YouTube Instagram
Premium Magazine
Koceo - Największy Wybór Koców i Pledów w Polsce
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Premium Magazine
Jesteś w:Strona główna»Polecane»Miejsca»LV Dream – nowy kulturalny, a zarazem kulinarny punkt na mapie Paryża

LV Dream – nowy kulturalny, a zarazem kulinarny punkt na mapie Paryża

Premium MagazineAutor: Premium Magazine
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Udostępnij
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

Marka Louis Vuitton 12 grudnia 2022 roku otwarła nowe centrum kulturalne w Paryżu. Świętując 160 lat swojej działalności, Louis Vuitton zaprasza swoich klientów do LV Dream. Tam mają możliwość zapoznać się z historyczną i współczesną twórczością marki.

LV Dream w Paryżu jest swego rodzaju eksploracją historii wymiany kulturowej francuskiego domu. Zgromadzone tam dzieła Rei Kawakubo, Yayoi Kusamy, Richarda Prince’a i innych po raz pierwszy zostały wystawione razem.

Kultowe produkty marki Louis Vuitton.

Lokalizacja LV Dream

LV Dream położony jest w samym sercu Paryża (w dzielnicy Marais), w zabytkowym budynku, w którym funkcjonował od XIX wieku znany paryski dom towarowy La Belle Jardinière. Znajduje się zaledwie rzut kamieniem od słynnego sklepu La Samaritaine i hotelu Cheval Blanc Paris. To zupełnie nowa powierzchnia wystawiennicza, bezpłatna i otwarta dla wszystkich po wcześniejszej rezerwacji.

LV Dream, czyli opowieść o francuskim luksusie

LV Dream składa się z dziewięciu sal wystawowych przenoszących zwiedzających w przeszłość. Wystawy umożliwiają gościom podróż przez historię marki wraz z prezentacją wielu wyjątkowych artystycznych prac z udziałem Louis Vuitton w ciągu 160 lat działalności. Wizyta, której towarzyszą liczne interaktywne doświadczenia, pozwala zapoznać się z historycznymi i współczesnymi projektami, a także z oryginalnymi interpretacjami Louis Vuitton. Na 2000 m2 powierzchni wystawienniczej będzie można podziwiać kreacje marki, niepublikowane portrety Louisa Vuittona, interaktywne instalacje cyfrowe, rzadkie torby Artycapucines, pokój poświęcony kultowym torebkom z dziurami projektu Rei Kawakubo i klasyczną torbę Monogram w nowej wersji Cindy Sherman, Karla Lagerfelda i Franka Gehry’ego.

Siedziba Louis Vuitton w Paryżu.

Gdzie kultura spotyka się z gastronomią

Obok wystawy znajduje się kawiarnia i sklep z czekoladą, które powstały we współpracy z cukiernikiem Cheval Blanc Paris, Maxime’em Frédériciem. Ten młody człowiek, który stał się już ekspertem w czekoladowej sztuce, rzemiosła uczył się w największych paryskich luksusowych hotelach. Gastronomiczne kreacje Frédérica będą naśladować logo, motywy i wzory domu Louis Vuitton, celebrując w ten sposób jego historię i twórcze dziedzictwo. Otoczona tropikalną roślinnością kawiarnia, oprócz napojów, oferuje gościom także znakomite wypieki. Maxime Frédéric nadzoruje również sklep, który prezentuje wspaniały asortyment czekoladek inspirowanych działalnością marki Louis Vuitton, pakowanych w ozdobne pudełka.

Pozostałe atrakcje

Siedziba obejmuje również przestronny sklep z upominkami, w którym można znaleźć różne kreacje ozdobione ekskluzywnym logo LV Dream. Odwiedzający mogą zakupić także drobną galanterię skórzaną, akcesoria, perfumy i rozmaite publikacje. LV Dream to absolutnie obowiązkowa pozycja zarówno dla fanów historii mody, jak i miłośników luksusu. Co prawda wstęp na wystawę LV Dream jest bezpłatny, ale konieczna jest rezerwacja online. Sklep z pamiątkami, kawiarnia i sklep z czekoladą są otwarte dla zwiedzających bez rezerwacji. Lokal jest czynny 7 dni w tygodniu, od 11:00 do 20:00.

Przeczytaj także:

  • Luksusowy smartwatch od Louis Vuitton
  • Dior w rękach Louis Vuitton Moët Hennessy
  • Marki luksusowe zdobywają nowych klientów
  • Guru branży zegarkowej odchodzi z LVMH
lifestyle Louis Vuitton Moda trendy
Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Poprzedni artykułNowy Seamaster Omega 300M na sześćdziesięciolecie przygód agenta 007
Następny artykuł Innowacyjny system parkowania bez kierowcy od Mercedes-Benz

Zobacz również

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Jak pokrywy termoizolacyjne pomagają chronić Twoje jacuzzi?

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

Skomentuj Anuluj

  • Motoryzacja

Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Nauka jazdy na kole podbiegunowym z Mercedesem AMG

Lamborghini Huracan 2025

  • Śledź nas na Facebook
  • Śledź nasz Instagram
  • Subsrybuj nasz kanał YouTube
  • Moda & Trendy

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

TWEED DE CHANEL 2023 – klejnoty z tkaniny

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Pierwsza zastawa stołowa od Louis Vuitton

  • Popularne

W domu z Ralphem Laurenem

Przegląd kolekcji najmodniejszych koców i pledów. Poznaj kocowe bestsellery.

Restauracje znanych projektantów i domów mody

Tajemnicza premiera Lexusa

Nowy najdroższy samochód w Polsce

O PORTALU
O PORTALU

Premium Magazine to portal opiniotwórczy publicystyczno-informacyjny poświęcony zagadnieniom motoryzacji, nieruchomości, mody, sportu i kultury. W portalu można znaleźć najnowsze informacje na temat ciekawych wydarzeń, miejsc, interesujących marek i produktów o charakterze premium.

    Newsletter - zapisz się i bądź na bieżąco:

    Facebook Instagram YouTube
    Najczęściej czytane

    Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

    Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

    Tenis w sercu Hiszpanii: Turniej ATP i WTA w Madrycie jako kluczowy etap sezonu na mączce

    Czas na mączkę – wielki początek sezonu tenisowego ATP i WTA na kortach ziemnych

    Ekosystem reklamowy w e-commerce: Personalizacja, targetowanie i algorytmy uczenia maszynowego

    Tagi
    Turniej tenisowy Jan Banaś e-commerce hotel samochody auta premium superszybkie samochody Premium Magazine Premium Magazine Polska Marketing koceo koce Nieruchomości luksusowe nieruchomości szybkie samochody Koceo.pl tenisiści motoryzacja nieruchomości premium tenis samochody premium #featured
    © 2024 Premium Magazine - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter aby wyszukać. Naciśnij Esc aby wyjść.