Close Menu
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Facebook X (Twitter) Instagram
  • O nas
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Facebook YouTube Instagram
Premium Magazine
Koceo - Największy Wybór Koców i Pledów w Polsce
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Premium Magazine
Jesteś w:Strona główna»Lifestyle»LIFEWTR nową wodą PepsiCo dla wymagających klientów

LIFEWTR nową wodą PepsiCo dla wymagających klientów

Premium MagazineAutor: Premium Magazine
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Life WTR
Udostępnij
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

PepsiCo wszedł na amerykański rynek z nową wodą butelkowaną LIFEWTR. Tym razem jest to produkt z sektora premium, przeznaczony dla bardziej wymagających, świadomych klientów, zwracających uwagę nie tylko na jakość samego produktu, ale także przywiązujących wagę do wyglądu opakowania.

Wzrostowy trend sprzedaży wód butelkowanych w USA utrzymuje się od lat. Tamtejsi konsumenci stopniowo rezygnują z popularnych, gazowanych słodzonych napojów na rzecz wód naturalnych, wód smakowych oraz innych produktów, które zawierają mniej cukru, sztucznych dodatków i są postrzegane jako zdrowsze. Nieustanny wzrost zainteresowania zdrowym odżywianiem także wpływa na większą sprzedaż wody butelkowanej. Coraz więcej klientów sięga po wodę z sektora premium, jako alternatywę dla klasycznych, wszędzie dostępnych wód. W samych Stanach Zjednoczonych rynek wód premium jest wart 2,8 miliarda dolarów.

Najczęściej sprzedawaną wodą z sektora Premium w USA jest Glaceau Smartwater, należąca do Coca-Cola Company. Nic zatem dziwnego w tym, że inny globalny lider na rynku napojów, PepsiCo podąża za sukcesem głównego konkurenta, z rozmachem wchodząc na rynek wód premium ze swoim nowym produktem LIFEWTR.

Zmiana wizerunku

Life WTR
Woda LIFEWTR (fot. http://www.wodapress.pl/)

Moda na zdrowy styl życia skłoniła PepsiCo do wprowadzenia wielu różnych zmian w swojej ofercie. Zgodnie z nowymi wytycznymi firmy, co najmniej dwie trzecie jej produktów ma mieć obniżoną zawartość cukru oraz kaloryczność. LIFEWTR, woda o idealnym pH i zbilansowanych elektrolitach, doskonale pasuje do takiego podejścia, odwołując się przede wszystkim do klientów, którzy świadomie robią zakupy, zwracając uwagę na jakość i skład.

PepsiCo ma już w swoim portfolio jedną dużą markę wody butelkowanej – Aquafina – będącą drugą najlepiej sprzedającą się wodą w USA. W przeciwieństwie do Aquafiny, LIFEWTR jest produktem stworzonym dla konsumentów gotowych zapłacić więcej za napój wyższej jakości, o lepszych walorach smakowych. Okazuje się także, że nie tylko jakość samej wody ma znaczenie. Młodzi ludzie zwracają uwagę także na wygląd opakowania. PepsiCo postanowiła i w tej kwestii spełnić ich oczekiwania wprowadzając LIFEWTR.

Artystyczne podejście

Woda z segmentu premium jest dedykowana przede wszystkim dla rynku HoReCa. Badania pokazują jednak, że w USA po wody z tego segmentu coraz częściej sięga młode pokolenie. Jest to związane częściowo z zainteresowania zdrowym stylem życia oraz faktem, że zwracają oni większą uwagę na projekt butelek i etykiet. Okazuje się, że butelka wody może awansować do roli modnego dodatku, a nawet stanowić część wizerunku. Ten fakt postanowiło wykorzystać PepsiCo, tworząc strategię opartą na zaangażowaniu artystów, którzy są odpowiedzialni za wizualną stronę marki.

Nowe etykiety na butelkach LIFEWTR mają pojawiać się kilka razy w roku. Za każdym razem zostaną zaprojektowane przez odpowiednio wyselekcjonowane osoby z doświadczeniem w różnych dziedzinach sztuki, np. w fotografii, grafice, malarstwie, itp. W ten sposób marka chce dotrzeć do młodych ludzi, którzy przywiązują dużą wagę do swojego wizerunku. Jednocześnie kreatywne opakowanie jest reakcją na coraz większą rolę, jaką media społecznościowe odgrywają w promocji nowych produktów.

Mocne wejście na rynek

PepsiCo postanowił wprowadzić nową markę na rynek z dużym rozmachem. Spółka wykupiła spot długości 30 sekund, który został zaprezentowany szerokiej publiczności 5 lutego 2017 roku w czasie finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl. Jest to wydarzenie, którego rangi nie można przecenić, ponieważ gromadzi przed telewizorami miliony Amerykanów. Spoty, pokazywane w czasie Super Bowl są wcześniej starannie przygotowywane, a po samym wydarzeniu poświęca im się bardzo dużo uwagi, szeroko komentując je w mediach.

Okazuje się, że duży odsetek amerykańskich millenialsów ogląda SuperBowl głównie ze względu na reklamy. Starsi Amerykanie nadal przywiązują dużą wagę do emocji płynących ze śledzenia rozgrywek sportowych. Młodzież jest coraz bardziej zainteresowana ofertami znanych marek, które zostaną zaprezentowane w przerwie w rozgrywkach. Najlepsze, unikalne reklamy wyświetlane są właśnie w czasie SuperBowl przyciągając ogromne zainteresowanie milionów potencjalnych klientów.

Spot LIFEWTR nawiązuje do kreatywnego charakteru tej marki. W krótkim filmie pokazano miasto, które zostało przekształcone w dzieło sztuki przez padający deszcz. W przygotowanie reklamy został zaangażowany między innymi znany muzyk John Legend.

Bez względu na sukces, jaki przyniósł spot zaprezentowany właśnie podczas tego wydarzenia, wiele osób krytykowało taki rozmach związany z reklamą wody, mając na uwadze globalny problem z dostępem do bieżącej, czystej wody.

Jakie szanse na sukces ma nowa woda PepsiCo?

Life WTR
Woda LIFEWTR (fot. http://www.wodapress.pl/)

Podsumowując, LIFEWTR, to produkt z wielkim potencjałem i szansą na spory sukces. Przede wszystkim doskonale wpisuje się w trendy związane ze zdrowym stylem życia. Warto pamiętać o panującej w Stanach Zjednoczonych pladze otyłości, która skłania coraz więcej osób do sięgania po produkty o niższej kaloryczności. Dodatkowo LIFEWTR doskonale odwołuje się do potrzeb młodych ludzi, postrzegających wybierane produkty, jako sposób na kreowanie swojego wizerunku i wyrażanie własnej osobowości, podatnych na nowości, szczególnie z sektora premium.

degustacja HoReCa hydrosommelier lifewtr restauracje woda woda butelkowana woda od pepsico woda premium
Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Poprzedni artykułKingwood, czyli apartamenty premium po Londyńsku
Następny artykuł Kaszmir – produkt dla wymagających

Zobacz również

Palatium Solis – Ekskluzywne apartamenty nad Adriatykiem

Koniec roku szkolnego, Dzień Ojca, urodziny, imieniny… jaki prezent wybrać?

Whisky dojrzewająca w czterech klimatach – Poznaj APEX terroir

Skomentuj Anuluj

  • Motoryzacja

Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Nauka jazdy na kole podbiegunowym z Mercedesem AMG

Lamborghini Huracan 2025

  • Śledź nas na Facebook
  • Śledź nasz Instagram
  • Subsrybuj nasz kanał YouTube
  • Moda & Trendy

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

TWEED DE CHANEL 2023 – klejnoty z tkaniny

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Pierwsza zastawa stołowa od Louis Vuitton

  • Popularne

W domu z Ralphem Laurenem

Przegląd kolekcji najmodniejszych koców i pledów. Poznaj kocowe bestsellery.

Restauracje znanych projektantów i domów mody

Tajemnicza premiera Lexusa

Nowy najdroższy samochód w Polsce

O PORTALU
O PORTALU

Premium Magazine to portal opiniotwórczy publicystyczno-informacyjny poświęcony zagadnieniom motoryzacji, nieruchomości, mody, sportu i kultury. W portalu można znaleźć najnowsze informacje na temat ciekawych wydarzeń, miejsc, interesujących marek i produktów o charakterze premium.

    Newsletter - zapisz się i bądź na bieżąco:

    Facebook Instagram YouTube
    Najczęściej czytane

    Palatium Solis – Ekskluzywne apartamenty nad Adriatykiem

    Koniec roku szkolnego, Dzień Ojca, urodziny, imieniny… jaki prezent wybrać?

    Czas na trawę: rozpoczyna się najbardziej stylowy sezon w tenisie

    Whisky dojrzewająca w czterech klimatach – Poznaj APEX terroir

    Jannik Sinner – sportowa wirtuozeria i luksusowy wizerunek, który pokochały marki premium

    Tagi
    hotel www.koceo.pl Turniej tenisowy samochody Red Lychee auta premium superszybkie samochody Marketing koceo koce Premium Magazine Nieruchomości szybkie samochody Premium Magazine Polska Koceo.pl luksusowe nieruchomości tenisiści motoryzacja nieruchomości premium tenis samochody premium #featured
    © 2018-2025 Premium Magazine - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter aby wyszukać. Naciśnij Esc aby wyjść.