Jak dotąd Louis Vuitton nie zajmował się modą dla niemowląt, chociaż często dzieci były obecne w jego kampaniach reklamowych. Już niedługo do dyspozycji klientów marka udostępni swoją pierwszą kolekcję poświęconą najmłodszym. Ubranka i akcesoria będzie można zakupić w wybranych sklepach Louis Vuitton oraz w sklepie internetowym od 3 marca.
Co obejmuje kolekcja dla niemowląt marki Louis Vuitton?
Na kolekcję składa się pełna gama odzieży i akcesoriów dla niemowląt w wieku od 3 do 12 miesięcy, od ubranek na co dzień po stylizacje na specjalne okazje. W jej skład wchodzą dzianinowe śpioszki, body, piżamy, komplety ubranek, sukienki czy dwustronne kaszmirowe płaszcze z kapturem. Jeśli chodzi o akcesoria dla niemowląt, to marka Louis Vuitton proponuje skarpetki, czapki, śliniaki, buty i kapcie. Odzież jest zdobiona kwiatami oraz charakterystycznym monogramem marki. Co ważne, wykonano ją z miłych w dotyku materiałów w stonowanych odcieniach mlecznej bieli, piaskowego beżu i delikatnych szarości, ożywionych żółtymi i pastelowymi akcentami. Ponadto w kolekcji znajduje się seria akcesoriów dla dzieci, takich jak: miś, srebrny kubek, grzechotka, kocyki, torby podróżne i kosmetyczka. Do tego dołącza oczywiście kultowy kuferek Louis Vuitton, przerobiony na małą dziecięcą garderobę.
Kulisy powstawania kolekcji
Ostatnie kampanie marki koncentrowały się na tematyce dziecięcej. Pierwsza kampania nieżyjącego już dyrektora artystycznego, Virgila Abloha, przedstawiała trzyletniego chłopca. Ponadto niedawno wyreżyserowany przez Terrence’a Malicka film krótkometrażowy pokazuje młodego chłopca i jego grupę przyjaciół poszukujących przygód. Kolekcję opracowano w taki sposób, że szczególną rolę odgrywają w niej detale, takie jak guziki z masy perłowej, haftowane motywy, zdobienia i żakardowe wzory. Odzież w rozmiarze od 3 do 12 miesięcy wykonano z wyselekcjonowanych materiałów. Taka koncepcja jest zgodna z zaangażowaniem marki w odpowiedzialne pozyskiwanie surowców. Wszystkie tkaniny są starannie dobierane i obejmują bawełnę organiczną, certyfikowaną skórę oraz kaszmir i wełnę od dostawców, którym zależy na dobrostanie zwierząt. Ceny ubranek owiane są na razie tajemnicą. To pierwsze podejście do odzieży dziecięcej sygnalizuje intencje LVMH. Marka pragnie dotrzeć do segmentu o wysokim potencjale, jednocześnie wzmacniając swoje powiązania z rodzicami-klientami.
Idealny pomysł na prezent
Kolekcja dla niemowląt marki Louis Vuitton obfituje w propozycje prezentowe. Dwa modele butów, ozdobione perforacją i monogramem, dodadzą uroku stylizacji każdej małej damy. Dzianinowe kapcie oraz czapki w kwiaty zapewnią małym stopom i uszom dodatkowy komfort. Śliniaki, skarpetki i inne drobne akcesoria (wszystkie opatrzone dyskretnymi podpisami Louis Vuitton) świetnie sprawdzą się jako zestawy upominkowe. Pluszowy śpiwór z naturalnego jedwabiu z haftowanymi kwiatami czy dzianinowy kocyk z monogramem mogą także posłużyć jako prezent. Miś Louis ze swoim serdecznym uśmiechem z pewnością stanie się ukochanym przyjacielem malucha, którego może zatrzymać na zawsze.
Przeczytaj także:
- Luksusowy smartwatch od Louis Vuitton
- Dior w rękach Louis Vuitton Moët Hennessy
- LV Dream – nowy kulturalny, a zarazem kulinarny punkt na mapie Paryża
- Guru branży zegarkowej odchodzi z LVMH