Lacoste to francuska firma założona w 1933 roku przez tenisistę René Lacoste i przedsiębiorcę André Gilera. Zajmuje się projektowaniem odzieży sportowej, obuwia, okularów, galanterii skórzanej, perfum, ręczników i zegarków. Produkty tej marki można łatwo rozpoznać po zielonym logo aligatora.
Krótko o historii firmy
Firma Lacoste swoją produkcję rozpoczęła od rewolucyjnej koszulki tenisowej z logo krokodyla na piersi, którą zaprojektował sam założyciel i nosił ją na korcie. Produkty marki Lacoste sprzedawane są na całym świecie w wiodących domach towarowych, a także w sklepach lokalnych. W 2005 roku sprzedano prawie 50 milionów produktów Lacoste w ponad 110 krajach.
Za wzrost popularności marki odpowiadają przede wszystkim kontrakty ze sportowcami, którzy zostają ambasadorami. Zaliczają się do nich m. in.: Venus Williams, Guillermo Garcia Lopez, Daniił Miedwiediew, Anastazja Pawluczenkowa, Dominika Cibulková, Martina Navratilova, Andy Roddick i Novak Djoković. Marka Lacoste zaznaczyła swoją obecność także w świecie golfa. W czerwcu 2007 roku powstał sklep internetowy marki z przeznaczeniem na rynek amerykański. René Lacoste otworzył także fundację, której zadaniem jest finansowanie zajęć sportowych dla dzieci w szkole.
Novak Djoković głównym ambasadorem marki Lacoste
Novak Djoković został ogłoszony ambasadorem marki Lacoste w 2017 roku. Po raz pierwszy założył swój nowy strój podczas turnieju French Open. Novak został ambasadorem Lacoste nie tylko na korcie tenisowym, ale także poza nim. Jego swobodna elegancja i pomysłowość idealnie pasują do DNA francuskiej marki oraz jej kreacji inspirowanych sportem.
Producent zaprojektował dla Novaka Djokovicia dedykowaną linię odzieży. Marka ubiera mistrza nie tylko na turnieje Wielkiego Szlema, ale także na pozostałe zawody sezonu. Kolekcja Novaka Djokovicia to linia odzieży i akcesoriów do gry w tenisa łączących funkcjonalność ze stylem. Jest idealnym rozwiązaniem dla graczy, którzy, tak jak Novak Djoković, zwracają uwagę na wszystkie szczegóły w trakcie gry.
Kolekcja tenisowa Lacoste 2023
Lacoste jest uosobieniem elegancji w tenisie. Projektanci łączą ponadczasowy styl i nowoczesne technologie, aby móc stworzyć funkcjonalne produkty. Najnowsza kolekcja na sezon 2023 podkreśla detale oryginalnej odzieży tenisowej dopasowanej do innowacyjnych materiałów w barwach kortu. Francuska marka oferuje dodatkowo klasyczne i bardziej swobodne modele z subtelnymi tenisowymi detalami. Projekty Lacoste wyróżniają sportowca z tłumu, ponieważ zapewniają wyrafinowane kolory i podkreślają indywidualny styl.
Kolekcja na sezon 2023 obejmuje eleganckie koszulki polo, szorty, spodnie, a nawet dresy. Ponadto do dyspozycji kupujących są buty do tenisa, czapki i inne akcesoria. Lacoste nieustannie poprawia jakość swojej odzieży do tenisa, aby w pełni wykorzystać swój potencjał. Warto podkreślić, że odzież tenisowa marki Lacoste została wyposażona w technologię ultra-dry, która pomaga materiałowi szybko wyschnąć. Wykonano ją z najwyższej jakości włókien, dzięki czemu spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Przeczytaj także:
- Luksusowa kolekcja koców z alpaki dostępna już na polskim rynku.
- Koce Red Lychee – fenomen marki koców i pledów nr 1 w Polsce
- Luksusowe nieruchomości w Los Angeles, które mogą kosztować nawet 100 milionów dolarów
- Nieruchomości premium – odporne na kryzys?
- Podstawy inwestowania w nieruchomości za granicą