Internet jest obecnie najskuteczniejszym kanałem stosowanym przez firmy w celach reklamowych. Jednak sama strona internetowa nie jest już wystarczającym narzędziem promocji. Z roku na roku rośnie liczba marek, które wykorzystują w celach marketingowych serwisy zewnętrzne.
Strategia promocji marki w portalach tematycznych
Promowanie marki na portalach internetowych może mieć dwojaki charakter. Z jeden strony można postawić na strategię czysto reklamową (np. w postaci baneru z odpowiednią grafiką). Drugą, znacznie skuteczniejszą opcją, jest promocja o charakterze wizerunkowym. Promocja wizerunkowa wymaga tworzenia atrakcyjnych treści w formie artykułów na portalach tematycznych. Podstawową wiedzą w tej sytuacji jest to, w jaki sposób marka chce się komunikować z klientami.
Czy warto korzystać z portali tematycznych?
W czasach, w których odbiorcy są niemal torpedowani przekazami marketingowymi z każdej strony, zwyczajnie się na nie uodparniają. Wielu z nich zaczyna po prostu omijać tego typu komunikaty. Tym sposobem przekaz nadawcy słabnie. Najważniejszą kwestią w dzisiejszym marketingu internetowym jest przyciągnięcie uwagi konsumenta. Jedną z dróg w dążeniu do tego celu jest publikacja artykułów sponsorowanych na portalach tematycznych. Grupy docelowe portalu zewnętrznego i promowanej marki powinny się w jakiś sposób pokrywać. W takiej sytuacji informacje o ofercie docierają do potencjalnych klientów. Pomysłów na tego typu treści jest mnóstwo. Warto jednak pamiętać, że zamiast artykułu wychwalającego daną markę warto we wpisie sponsorowanym zawrzeć informacje edukacyjne. Nienachalna reklama z pewnością nie odstraszy odbiorcy artykułu.
Daj się poznać – opisz swoją markę w Premium Magazine
Premium Magazine to portal opiniotwórczy o charakterze publicystyczno-informacyjnym. Promuje treści z zakresu motoryzacji, nieruchomości, sportu, mody i szeroko pojętej kultury. Ponadto serwis poświęcony jest zagadnieniom dotyczącym ciekawych produktów, godnych polecenia miejsc oraz interesujących marek premium. Grupą docelową dla portalu Premium Magazine są osoby związane zawodowo z produktami i markami premium lub preferujące luksusowe towary i usługi. Odbiorcami są głównie osoby po 35. roku życia, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca, prezesi zarządów, czyli jednym słowem – ludzie świata biznesu, sportu i sztuki.
Jakie korzyści niesie ze sobą prezentacja marki w Premium Magazine?
Artykuły sponsorowane na różnych portalach lub teksty, których celem jest wyłącznie pozycjonowanie, nie przykuwają uwagi czytelnika. Muszą zawierać w sobie cenne informacje, które dodatkowo mogą przynieść pożądane efekty wizerunkowe dla danej marki. Premium Magazine za pośrednictwem publikowanych treści dociera do przedstawicieli luksusowych marek i firm z sektora premium. Redakcja portalu postawiła sobie za cel publikację merytorycznych treści, a dodatkowo opinii, rankingów i rzetelnych analiz. Jako portal internetowy promuje luksusowy styl życia i dociera do odbiorców, którzy taki styl życia prowadzą.
Przeczytaj także:
- Reklama sklepu internetowego w Premium Magazine gwarancją sukcesu
- O evencie powinno być głośno – opisz wydarzenie w Premium Magazine
- Marketing luksusowych nieruchomości za pośrednictwem Premium Magazine
- Poznaj formy współpracy i ofertę reklamową Premium Magazine Polska
- Poznaj bliżej Premium Magazine Polska