Close Menu
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Facebook X (Twitter) Instagram
  • O nas
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Facebook YouTube Instagram
Premium Magazine
Koceo - Największy Wybór Koców i Pledów w Polsce
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Premium Magazine
Jesteś w:Strona główna»Motoryzacja»Pierwszy napęd Turbo E-Hybrid 2024 w Porsche Cayenne

Pierwszy napęd Turbo E-Hybrid 2024 w Porsche Cayenne

Premium MagazineAutor: Premium Magazine
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Udostępnij
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

Cayenne jest nie tylko najlepiej sprzedającym się SUV-em marki Porsche, który pozwala na finansowanie coraz bogatszego portfolio samochodów sportowych. Model nadal ewoluuje w kierunku nowego wymiaru równowagi, a także wydajności. Cayenne zawsze łączył oba światy, oferując tym samym wciągającą jazdę i szerokie możliwości na co dzień. Wiele mniejszych SUV-ów nigdy nie byłoby w stanie tego zapewnić. Pierwsze modele hybrydowe, a później modele plug-in typu E-Hybrid, zaczęły pokazywać, że Porsche stawia na oszczędność.

Pierwsze modele hybrydowe, a później modele typu Turbo E-Hybrid 2024, zaczęły pokazywać, że Porsche stawia na oszczędność. (fot. Porsche)

Co napędza Porsche Cayenne?

Nowy Cayenne E-Hybrid Turbo oferuje potężną moc 729 KM i moment obrotowy 950 Nm, gdy zarówno silnik V8, jak i silnik elektryczny pracują pełną parą. To model z turbodoładowaniem, czterolitrowym silnikiem V8 o mocy 591 KM oraz momentem obrotowym 590 Nm. Nowy akumulator jest połączony z bardziej zaawansowanym układem elektrycznym i posiada dodatkowe możliwości, m. in. odzyskuje aż 88 kW z silnika elektrycznego w trakcie regeneracji podczas hamowania. Silnik elektryczny o mocy 174 KM umieszczono pomiędzy silnikiem spalinowym a ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów. Jego umiejscowienie oznacza, że jednostka napędowa może dodać momenty obrotowe, aby uzyskać maksymalną moc. Alternatywnie może sam prowadzić samochód z pełnym dostępem do każdego biegu.

Nowy Cayenne E-Hybrid Turbo oferuje potężną moc 729 KM i moment obrotowy 950 Nm, gdy zarówno silnik V8, jak i silnik elektryczny pracują pełną parą. (fot. Porsche)

Co z zasięgiem i czasem ładowania?

Nowe pięciomiejscowe modele Cayenne E-Hybrid są wyposażone w znacznie większy akumulator wysokonapięciowy (25,9 kWh), który jest zamontowany pod bagażnikiem. Nowa ładowarka pokładowa o mocy 11 kW może skrócić czas ładowania do mniej niż 2,5 godziny, pomimo zwiększonej pojemności akumulatora. Dane dotyczące zasięgu, a także wydajności na napędzie elektrycznym nie zostały jeszcze ujawnione. Marka Porsche upiera się, aby podać je przed dostawą pojazdów.

Nowa ładowarka pokładowa o mocy 11 kW może skrócić czas ładowania do mniej niż 2,5 godziny, pomimo zwiększonej pojemności akumulatora. (fot. Porsche)

Jakie zmiany wizualne wprowadzono w Cayenne 2024?

Cayenne 2024 posiada nowy przód połączony z bardziej wyrazistymi błotnikami, nową maskę oraz przeprojektowane reflektory i tylne światła. Jeśli chodzi o nowe modele E-Hybrid, wersja S jest standardowo wyposażona w 20-calowe koła Cayenne S i układ wydechowy z dwiema podwójnymi końcówkami rur wydechowych ze szczotkowanej stali nierdzewnej. Jako SUV, S E-Hybrid ma pakiet zewnętrzny w kolorze srebrnym, a jako Coupé – pakiet zewnętrzny w kolorze czarnym. Turbo ma specyficzne cechy nadwozia, które podkreślają jego topowy status. Mowa tutaj o ekskluzywnym designie przodu, specyficznym dla modelu układzie wydechowym z dwiema podwójnymi rurami wydechowymi ze szczotkowanej stali nierdzewnej oraz chowanym spoilerze dachowym w SUV-ie. Modele Turbo E-Hybrid uzupełniają wysoki poziom mocy i ulepszeń podwozia wyraźnymi elementami stylistycznymi. Obie wersje nadwozia mają charakterystyczny dla Turbo pas przedni z większymi wlotami powietrza w kolorze czarnym, o wysokim połysku. Nadkola oraz dolny pas tylny są pomalowane w kolorze nadwozia. Dalsze akcenty charakterystyczne dla tego modelu to dwie podwójne rury wydechowe wykonane ze szczotkowanego aluminium i czerwone zaciski hamulcowe.

Wnętrze Cayenne 2024

Zmiany wprowadzone w modelu 2024 obejmują nowy kokpit Porsche Driver Experience, rozszerzoną łączność z aplikacjami Porsche Communication Management (PCM), a także nowy wyświetlacz pasażera. Przełącznik zmiany biegów przeniesiono na deskę rozdzielczą. Zestaw wskaźników to teraz wolnostojący, zakrzywiony wyświetlacz o przekątnej 12,6 cala, w którym zrezygnowano z pokrywy maski z filtrem przeciwodblaskowym. 12,3-calowy ekran informacyjno-rozrywkowy obsługuje szereg kluczowych funkcji. Godny uwagi jest również opcjonalny 10,9-calowy ekran pasażera obsługujący nawigację i multimedia.

Zmiany wprowadzone w modelu 2024 obejmują nowy kokpit Porsche Driver Experience, rozszerzoną łączność z aplikacjami Porsche Communication Management (PCM) oraz nowy wyświetlacz pasażera. (fot. Porsche)

Przeczytaj także:

  • Porsche Vision 357 Speedster hołdem dla pierwszego sportowego samochodu marki
  • Porsche i Frauscher wprowadzają na rynek elektryczną łódź sportową
  • Porsche pracuje nad elektrycznym pojazdem powietrznym
  • Raj dla miłośników Porsche
  • Pierwsze w pełni elektryczne Porsche
Porsche Porsche Cayenne samochody elektryczne samochody premium Turbo E-Hybrid 2024
Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Poprzedni artykułNajwiększe luksusowe centrum handlowe w Indiach
Następny artykuł Najcenniejsza whisky świata sprzedana

Zobacz również

Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Skomentuj Anuluj

  • Motoryzacja

Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Nauka jazdy na kole podbiegunowym z Mercedesem AMG

Lamborghini Huracan 2025

  • Śledź nas na Facebook
  • Śledź nasz Instagram
  • Subsrybuj nasz kanał YouTube
  • Moda & Trendy

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

TWEED DE CHANEL 2023 – klejnoty z tkaniny

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Pierwsza zastawa stołowa od Louis Vuitton

  • Popularne

W domu z Ralphem Laurenem

Przegląd kolekcji najmodniejszych koców i pledów. Poznaj kocowe bestsellery.

Restauracje znanych projektantów i domów mody

Tajemnicza premiera Lexusa

Nowy najdroższy samochód w Polsce

O PORTALU
O PORTALU

Premium Magazine to portal opiniotwórczy publicystyczno-informacyjny poświęcony zagadnieniom motoryzacji, nieruchomości, mody, sportu i kultury. W portalu można znaleźć najnowsze informacje na temat ciekawych wydarzeń, miejsc, interesujących marek i produktów o charakterze premium.

    Newsletter - zapisz się i bądź na bieżąco:

    Facebook Instagram YouTube
    Najczęściej czytane

    eCommerce Polska Awards 2025 – ruszył nabór do najważniejszego konkursu branży online

    Koniec roku szkolnego, Dzień Ojca, urodziny, imieniny… jaki prezent wybrać?

    Promocja na artykuły sponsorowane w Premium Magazine

    „W Ogrodzie” – Pałacowy szyk i nowoczesna kuchnia polska

    Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

    Tagi
    e-commerce www.koceo.pl wełniane koce Red Lychee samochody auta premium superszybkie samochody Marketing Premium Magazine koceo Premium Magazine Polska koce szybkie samochody Nieruchomości luksusowe nieruchomości tenisiści Koceo.pl motoryzacja nieruchomości premium tenis samochody premium #featured
    © 2018-2025 Premium Magazine - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter aby wyszukać. Naciśnij Esc aby wyjść.