SoHo, czyli jedna z dzielnic Manhattanu, wita ponownie luksusową markę. Armani ogłasza otwarcie nowego flagowego sklepu przy 134 Spring Street. Powracająca do SoHo po ponad dwóch dekadach marka wybrała lokalizację w pobliżu galerii sztuki, kultowej architektury, a także nieszablonowej atmosfery. To właśnie one odzwierciedlają uniwersalność, ale również kosmopolityzm Emporio Armani.
Kampania reklamowa Emporio Armani Fashion Week 2023 w Nowym Jorku
Związek między Emporio Armani a Nowym Jorkiem został pięknie uchwycony w kampanii reklamowej na sezon jesień/zima 2023/24 autorstwa Gregory’ego Harrisa. Co więcej, dzięki efektownym czarno-białym fotografiom na tle panoramy Manhattanu kampania jest hołdem dla kultowego magazynu Emporio Armani. Sam Giorgio Armani także podziela swoje podekscytowanie powrotem. Nowy sklep płynnie wtapia się w centrum miasta. Oddaje hołd miejskiemu krajobrazowi, ale także odzwierciedla niezachwiane zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój.
Wystrój sklepu Armani
Grupa Armani powraca do swoich korzeni, otwierając drzwi swojej dawnej lokalizacji na West Broadway w 2000 roku. Koncentruje się na SoHo jako idealnym miejscu na powrót sklepu do miasta, z obszarem obejmującym kreatywność i artystyczną ekspresję. Mieszczący się w fascynującym budynku z początku XX wieku o ciekawym stylu architektonicznym flagowy sklep Armani o powierzchni 420 m2 wyróżniają specyficzne okna i wejście od strony ulicy. Giorgio Armani i jego zespół architektów starali się zachować wiele oryginalnych elementów wnętrza, w tym odsłonięte ściany z cegły, żeliwne kolumny z kapitelami i autentyczną podłogę z ciemnego dębu. Wystrój sklepu ucieleśnia charakterystyczne dla marki poczucie ciągłej ewolucji i dynamizmu. Kolekcje wyeksponowano w centrum przestrzeni. Dodatkowo efektowne zestawy tematyczne regularnie przestawia się w celu ucieleśnienia różnych motywów i wzmocnienia ich przesłania. Lekkie elementy wyposażenia, takie jak metalowe wieszaki spadające z sufitu i smukłe czarne metalowe półki, przyczyniają się do nowoczesnego i współczesnego klimatu sklepu. Lokal oświetlono naturalnym światłem z długiej linii horyzontu na tyłach sklepu.
Kolekcja w sklepie Armani
Kupujący będą mieli dostęp do najnowszej odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów Emporio Armani. Okulary, zegarki i biżuteria będą również dostępne w tym miejscu. W celu uczczenia powrotu Emporio Armani do SoHo flagowy sklep oferuje specjalną kolekcję inspirowaną latami 90. Dostępna jest wyłącznie w tej lokalizacji. Kolekcja obejmuje smokingi, płaszcze, eleganckie garnitury Prince of Wales dla mężczyzn, suknie koktajlowe pokryte cekinami, a także miękkie garnitury z zaznaczonymi ramionami dla kobiet. Otoczenie ożyje dzięki wielopłaszczyznowym funkcjom, które ożywią ubrania. Oświetlenie, a także efektowne zestawy tematyczne będą wymieniane, tworząc intrygujące i dynamiczne pokazy. Stylowy powrót Emporio Armani do SoHo za pośrednictwem nowego flagowego sklepu odzwierciedla esencję marki. Łączy dziedzictwo przeszłości z zaangażowaniem w innowacyjność i nowoczesność, tworząc przestrzeń, która odzwierciedla dynamikę ducha samego miasta.
Przeczytaj także:
- Lamborghini, Armani, Bulgari – rośnie liczba markowych rezydencji w Dubaju
- Giorgio Armani kupił zabytkowy penthouse za 17,5 miliona dolarów
- Emporio Armani Caffe w Mediolanie w nowej odsłonie