Close Menu
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Facebook X (Twitter) Instagram
  • O nas
  • Współpraca
  • Reklama
  • Kontakt
Facebook YouTube Instagram
Premium Magazine
Koceo - Największy Wybór Koców i Pledów w Polsce
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Kontakt
  • Aktualności
  • Lifestyle
  • Biznes
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Moda & Trendy
  • Sport
  • Travel
  • Design
Premium Magazine
Jesteś w:Strona główna»Moda & Trendy»Armani otwiera nową flagową lokalizację w SoHo

Armani otwiera nową flagową lokalizację w SoHo

Premium MagazineAutor: Premium Magazine
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Udostępnij
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

SoHo, czyli jedna z dzielnic Manhattanu, wita ponownie luksusową markę. Armani ogłasza otwarcie nowego flagowego sklepu przy 134 Spring Street. Powracająca do SoHo po ponad dwóch dekadach marka wybrała lokalizację w pobliżu galerii sztuki, kultowej architektury, a także nieszablonowej atmosfery. To właśnie one odzwierciedlają uniwersalność, ale również kosmopolityzm Emporio Armani.

Armani ogłasza otwarcie nowego flagowego sklepu w SoHo przy 134 Spring Street. (fot. Emporio Armani)

Kampania reklamowa Emporio Armani Fashion Week 2023 w Nowym Jorku

Związek między Emporio Armani a Nowym Jorkiem został pięknie uchwycony w kampanii reklamowej na sezon jesień/zima 2023/24 autorstwa Gregory’ego Harrisa. Co więcej, dzięki efektownym czarno-białym fotografiom na tle panoramy Manhattanu kampania jest hołdem dla kultowego magazynu Emporio Armani. Sam Giorgio Armani także podziela swoje podekscytowanie powrotem. Nowy sklep płynnie wtapia się w centrum miasta. Oddaje hołd miejskiemu krajobrazowi, ale także odzwierciedla niezachwiane zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój.

Sklep Armani w SoHo oddaje hołd miejskiemu krajobrazowi, ale także odzwierciedla niezachwiane zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój. (fot. Emporio Armani)

Wystrój sklepu Armani

Grupa Armani powraca do swoich korzeni, otwierając drzwi swojej dawnej lokalizacji na West Broadway w 2000 roku. Koncentruje się na SoHo jako idealnym miejscu na powrót sklepu do miasta, z obszarem obejmującym kreatywność i artystyczną ekspresję. Mieszczący się w fascynującym budynku z początku XX wieku o ciekawym stylu architektonicznym flagowy sklep Armani o powierzchni 420 m2 wyróżniają specyficzne okna i wejście od strony ulicy. Giorgio Armani i jego zespół architektów starali się zachować wiele oryginalnych elementów wnętrza, w tym odsłonięte ściany z cegły, żeliwne kolumny z kapitelami i autentyczną podłogę z ciemnego dębu. Wystrój sklepu ucieleśnia charakterystyczne dla marki poczucie ciągłej ewolucji i dynamizmu. Kolekcje wyeksponowano w centrum przestrzeni. Dodatkowo efektowne zestawy tematyczne regularnie przestawia się w celu ucieleśnienia różnych motywów i wzmocnienia ich przesłania. Lekkie elementy wyposażenia, takie jak metalowe wieszaki spadające z sufitu i smukłe czarne metalowe półki, przyczyniają się do nowoczesnego i współczesnego klimatu sklepu. Lokal oświetlono naturalnym światłem z długiej linii horyzontu na tyłach sklepu.

Giorgio Armani i jego zespół architektów starali się zachować wiele oryginalnych elementów wnętrza sklepu w SoHo, w tym odsłonięte ściany z cegły, żeliwne kolumny z kapitelami i autentyczną podłogę z ciemnego dębu. (fot. Emporio Armani)

Kolekcja w sklepie Armani

Kupujący będą mieli dostęp do najnowszej odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów Emporio Armani. Okulary, zegarki i biżuteria będą również dostępne w tym miejscu. W celu uczczenia powrotu Emporio Armani do SoHo flagowy sklep oferuje specjalną kolekcję inspirowaną latami 90. Dostępna jest wyłącznie w tej lokalizacji. Kolekcja obejmuje smokingi, płaszcze, eleganckie garnitury Prince of Wales dla mężczyzn, suknie koktajlowe pokryte cekinami, a także miękkie garnitury z zaznaczonymi ramionami dla kobiet. Otoczenie ożyje dzięki wielopłaszczyznowym funkcjom, które ożywią ubrania. Oświetlenie, a także efektowne zestawy tematyczne będą wymieniane, tworząc intrygujące i dynamiczne pokazy. Stylowy powrót Emporio Armani do SoHo za pośrednictwem nowego flagowego sklepu odzwierciedla esencję marki. Łączy dziedzictwo przeszłości z zaangażowaniem w innowacyjność i nowoczesność, tworząc przestrzeń, która odzwierciedla dynamikę ducha samego miasta.

Stylowy powrót Emporio Armani do SoHo za pośrednictwem nowego flagowego sklepu odzwierciedla esencję marki. (fot. Emporio Armani)

Przeczytaj także:

  • Lamborghini, Armani, Bulgari – rośnie liczba markowych rezydencji w Dubaju
  • Giorgio Armani kupił zabytkowy penthouse za 17,5 miliona dolarów
  • Emporio Armani Caffe w Mediolanie w nowej odsłonie
Armani Emporio Armani Giorgio Armani SoHo
Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Poprzedni artykułJak zaaranżować sofę za pomocą koców i narzut?
Następny artykuł Iga Świątek zwyciężczynią BNP Paribas Warsaw Open

Zobacz również

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

TWEED DE CHANEL 2023 – klejnoty z tkaniny

Skomentuj Anuluj

  • Motoryzacja

Przyszłość luksusu na czterech kołach: topowe europejskie auta elektryczne 2025–2026

Mercedes EQS SUV i Sedan: Nowy język luksusu

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Nauka jazdy na kole podbiegunowym z Mercedesem AMG

Lamborghini Huracan 2025

  • Śledź nas na Facebook
  • Śledź nasz Instagram
  • Subsrybuj nasz kanał YouTube
  • Moda & Trendy

Sezon na jacuzzi: Jak dbać o swoje SPA przez cały rok

Pokrywy termiczne z Polski chronią Jacuzzi w całej Europie

TWEED DE CHANEL 2023 – klejnoty z tkaniny

Bulgari Aluminium Vision Gran Turismo – pierwsze przedsięwzięcie motoryzacyjne marki

Pierwsza zastawa stołowa od Louis Vuitton

  • Popularne

W domu z Ralphem Laurenem

Przegląd kolekcji najmodniejszych koców i pledów. Poznaj kocowe bestsellery.

Restauracje znanych projektantów i domów mody

Tajemnicza premiera Lexusa

Nowy najdroższy samochód w Polsce

O PORTALU
O PORTALU

Premium Magazine to portal opiniotwórczy publicystyczno-informacyjny poświęcony zagadnieniom motoryzacji, nieruchomości, mody, sportu i kultury. W portalu można znaleźć najnowsze informacje na temat ciekawych wydarzeń, miejsc, interesujących marek i produktów o charakterze premium.

    Newsletter - zapisz się i bądź na bieżąco:

    Facebook Instagram YouTube
    Najczęściej czytane

    Whisky dojrzewająca w czterech klimatach – Poznaj APEX terroir

    Jannik Sinner – sportowa wirtuozeria i luksusowy wizerunek, który pokochały marki premium

    eCommerce Polska Awards 2025 – ruszył nabór do najważniejszego konkursu branży online

    Koniec roku szkolnego, Dzień Ojca, urodziny, imieniny… jaki prezent wybrać?

    Promocja na artykuły sponsorowane w Premium Magazine

    Tagi
    e-commerce Jan Banaś Red Lychee Turniej tenisowy samochody auta premium superszybkie samochody Marketing koceo Premium Magazine koce Premium Magazine Polska luksusowe nieruchomości szybkie samochody Nieruchomości Koceo.pl tenisiści motoryzacja nieruchomości premium tenis samochody premium #featured
    © 2018-2025 Premium Magazine - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    • O nas
    • Współpraca
    • Reklama
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Kontakt

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter aby wyszukać. Naciśnij Esc aby wyjść.